O mnie

Cześć 👋, mam na imię Artur i jestem studentem Marketingu i sprzedaży na Uniwersytecie WSB Merito w Warszawie.

Skoro tutaj jesteś, chętnie się Tobie przedstawię!

Lipiec 24′

Pierwszy miesiąc wakacji zawsze spędzam tak samo. Jako wolontariusz od lat współorganizuję obozy harcerskie, które uczą mnie zarządzania projektami w ekstremalnych warunkach. W ciągu jednego tygodnia potrafię przekształcić pusty las w pełni funkcjonalne „miasteczko” z kuchnią, sanitariatami, dostępem do wody pitnej i zasilane z paneli słonecznych, zmieniające się w dom dla 200 osób. To właśnie tutaj rozwinąłem swoje umiejętności: planowania przestrzeni, optymalizacji zasobów i pracy pod presją czasu. Rozwiązałem problemy, które swojego czasu były końcem świata: zakopany TIR w środku lasu, rozbite auto lewitujące na pniu drzewa, wywrócona łódź na środku jeziora i wiele innych!

Marzec 24′

Drugi rok z rzędu zajmowałem się promocją ogólnopolskiego harcerskiego rajdu, imprezy masowej, Rajdu Arsenał. Zajmując się promocją tego wydarzenia już za pierwszym razem odkryłem w sobie smykałkę do marketingu eventowego. Zrealizowałem kampanię reklamową, która objęła warszawską komunikację miejską – autobusy i tramwaje oraz metro. Współpraca z m.in. Biurem Marketingu Miasta Warszawy i Metrem Warszawskim była świetnym doświadczeniem, które nauczyło mnie, jak skutecznie koordynować działania z dużymi instytucjami.

Co udało mi się osiągnąć?

  • Zorganizowałem kampanię obejmującą spoty reklamowe, plakaty i social media, w tym media społecznościowe Miasta Stołecznego Warszawy.
  • Poznałem narzędzia promocji na szeroką skalę.
  • Zrozumiałem znaczenie kreatywności i dokładności w branży marketingowej.

Październik 23′

Start mojej przygody ze studiami na Uniwersytecie WSB Merito! Rozpocząłem studia Marketingu i sprzedaży, był to dla mnie oczywisty wybór – już w czasach gimnazjum interesowałem się marketingiem i ukończyłem technikum ze specjalizacją Technik reklamy.

Sierpień 23′

SBM FFestival 2023 był punktem zwrotnym w moich zainteresowaniach. Dzięki trafieniu na Łukasza, osobę zajmującą się produkcją eventów, spędziłem kilka dni na lotnisku Bemowo, pomagając w strefie Adidas.

Moje zadania podczas współpracy z Adidas i agencją Live Is Event:

  • Promowanie wartości marki Adidas poprzez aktywne zachęcanie uczestników do udziału w atrakcjach oraz interakcje z festiwalowiczami.
  • Kooperacja z influencerami celem zapewnienia najlepszej rozrywki uczestnikom festiwalu.
  • Tworzenie przyjaznej i dynamicznej atmosfery zarówno na boisku, jak i w całej strefie, co bezpośrednio wpływało na lepsze doświadczenie uczestników.
  • Organizacja i koordynacja turniejów piłki nożnej oraz challange’y pomiędzy meczami, które angażowały uczestników festiwalu.
  • Dbanie o płynność rozgrywek na specjalnie przygotowanym boisku w strefie partnerskiej.

Nie tylko zebrałem nowe doświadczenia, ale również miałem okazję zobaczyć organizację eventu od kuchni. To właśnie wtedy złapałem największą zajawkę do organizacji koncertów i festiwali.

W pewnym kręgu istnieje również legenda – legenda o poszukiwaniach zaginionej papugi.
Historia toczy się w środku nocy podczas jednego z większych festiwali muzycznych. Główne skrzypce gra pewien dziewiętnastolatek, który wbrew presji dookoła, staje się głównym bohaterem powieści. Bowiem wykorzystuje swoje umiejętności komunikacyjne i zyskuje namiar na miejsce, w którym może znajdować się owa papuga. Odnajduje ją w najmniej spodziewanym miejscu, bo aż 4 kilometry od miejsca zaginięcia … 🤫

Podsumowanie

Moja pasja do organizacji eventów opiera się na praktycznym doświadczeniu, zdolnościach organizacyjnych i kreatywności. Wierzę, że moje działania pokazują, jak skutecznie łączyć naukę, przyjemność i zajawkę z pracą. Jeśli szukasz osoby, która z energią i zaangażowaniem podejdzie do organizacji wydarzeń – zapraszam do kontaktu!

Kontaktowy adres mailowy:

Bardzo często jestem oceniany ze względu na młody wiek, jednak za każdym razem udowadniam, że ktoś jest w błędzie i zbyt pochopnie ocenia książkę po okładce. Przekonaj się sam 😉